Friday, 29 February 2008

Skin Fair 2008 Show by FACES

Vanity Universe Second Lifes first International Skin Fair in their brand new Vanity Universe location. Opening its doors on Saturday, March 1st, 1 pm PST, more than 65 Second Life skin designers are waiting to present their existing and new products to those visiting the fair.

The huge skin variety guarantees something for everyone. Meet the known designers exhibiting next to talentes newcomer and small companys, not only to enjoy the new products debuting that date, but also to enjoy an amazing fashion show being put together by the FACES modeling agency.

It is honour I am one of model of this Skin Show ^^... hope to see you there and are pleased to welcome you to Vanity Universe!

Location : Skin Fair 2008
Time : Saturday, March 1st, 1PM SLT

Tuesday, 26 February 2008

More Big Hair ^^

My good friend Serenity Semple called *hurry* and sent teleport to me... hahah what hurry !!... once arrived oh lucky chair letter is *M* wowow haha ... of cause sit immediatly lol haha... check the prize wowwo is hair yes hair omg ... then notice here is BP* main store ohh which is one of my fav store... omg really love this bomb hair wowow sooooooooo cute hahahaa...^^ lets go party !!!

Hair from BP* main store - BIg Bomb Hair (Free from Lucky Chair)

Outfit from BareRose - Checker Flag

Shoes from Maitreya - ChiChi Pumps (Black)

Skin from Celestial Studio - Vogue Skin - Pure (Classic Glitter - Silver 1)

Monday, 25 February 2008

Alienbear Designs's Camp Chair Prize

Oh Alienbear just set up camp chair prize earrings, ring and belly chain those match her Sep 06 Blue Wooden Ball lucky chair set at Alienbear Designs's Camp Chair & Mod Vend... just sit 2 hrs for earrings, 4 hrs for ring and then 6 hrs for belly chain ... means totally 6 hrs can get all 3 and they transferable is good for gift ^^ can camp them when sleeping hahaha such good idea !!! ^^

Simple ^^

oh i got this black dress from Armidi when they just relessed but was too busy... i almost forgot i have it lol hahaaha ... love ths dress simple and cute ^^ specially love that *bubble* skirt match this hair movement when walking hehe ... yes little wide but i love them !! hehe u can see i still use CS's Winter skin haha yes i cant take it off lol ... this time i use silver color eyes to make it have magical feels haha ... yes magical ... that remind me something ... tomorrow is my RL b day ... getting old ... yes older and older lol

Dress from Armidi - Silk Organza Dress (Black)

Hair from Analog Dog - Madison (Black)

Necklace from Last Call - Bound Bolo with Brooch (Brushed Steel) RETIRED

Shoes from Armidi - Rio Beleza Wedge (Black)

Skin from Celestial Studio - Vogue Skin - Pure (Winter-2)

Eyes from Simtropia - Silver

Saturday, 23 February 2008

Spring Coming !!!

ohh i missed Icing fashion show at Mad Agency after back from shower ... my memory getting worse may be cause i getting old and close my RL b day ... so i just fly to Mad party and met Miko Omegamu who is Icing's designer ... she is very nice and show me her new release ... ohhh this is first dress i tried on woow love those flower on shoulder which look like rose wowow rose if one of my fav flower specially white color yay !!! ... i really love this dress simple and romantic ^^... ok gonna try other new release and show you next time ^^Thanks a lot Miko Omegamu hug hug !!!^^...

Ohhhh yes i recieved early b day card and rosamor prefurm from Canada yesterday wwoooo ... my friend told me it is V day special edition only 100,000 bottles in the world !!! love that smell i feel fresh all day ^^ wowo fresh lol /dance ^^

Dresss from Icing - First of Spring

Earring from Alienbear Design - Miss SL Universe

Skin from Celestial Studio - Vogue Skin - Pure (Winter - 2)

Hair from ETD - Inspiring (Silver) RETIRED

Shoes from Last Call - MaryAnn Platform

Eyes from Simtropia - Stone Spot

Eyelashes from Lynnix - Long and Thick

Floating Ride ^^

It is honour to be model of Metro Fashion Model floating ride at Diegoland - Arts and Culture Parade today ...such excited !!!! Alaska Metropolitan did good job designed that awesome ride and we won *Most Glamourous * yay !!! congrats yay !!! My dress is Princess Lime of Hearts from House of Nyle !!! Thanks Nyla Cheeky !!! hug hug^^ ok gonna shower brb ^^

Crown, Necklace and Earring from Alienbear Design - Princess Nieve Set in Black

Skin from Celestial Studio - Vogue Skin - Pure (Celestial - Astral)

Thursday, 21 February 2008

Woooo Busy !!!

OMG was soo busy in RL and SL ... finally i can sit down and check my inventory what I got last few days lol ... first is Ghost by Triangle Caudron who is Hong kong girl too wowo same as me hug hug !!! ... i got her few dress woo how awesome for new designer and in resonable price yay ... Triangle *add oil* !!! then was Shiny Things's member sale wowo i got few pair yay if sale last more few hrs i should get more !!! ^^.... wowwoo soo happy CS just released new winter skin yesterday wowow love them soo much !!! waiting new skin sooo long time yay ... i like winter 2 most will find outfit to match and take pic !!~!

Dress from Ghost - Valle Dark

Crown, Chocker and Earrings from Alienbear Design - Aputsiaq Set from Mobven

Shoes from Shiny Things - Party Pumps (Gold)

Skin from Celestial Studio - Vogue Skin - Pure (Winter-1)

Eyes from Simtropia - Blueish

Friday, 15 February 2008

Art on Avatar - Featuring Nicky Ree

The Crescent Moon Museum branch at IBM SOA Adventure presents: Art on Avatar

Art on Avatar celebrates the work of many people creating Art to express their personality through their avatars. 50 beautiful people have loaned pictures of their avatars wearing Nicky Ree's art for this exhibit. Tayzia Abattoir will cut opening ribbon. 2 PM Musical Perfomance by Guy Goodman. 3PM Featuring Perfomer by Paisley Beebe. You all got invited !! yay !!!^^

Location : IBM SOA Adventure Island
Time : 16TH Feb 2PM SLT

At 4PM there will be a treasure hunt where the IBM dress (woman) and IBM attire (men) and will be revealed.

Exibit will run until March 15, 2008

Crescent Moon Museum
Crescent Moon is Museum in Taber was the first Art Museum established in Second life housing an impressive collection of sculptures, collection of sculptures, paintings, and drawings.

About Art on Avatar
In Rl Wearable Art ranges from those the more-traditional visual arts such as textiles to those that focus on current fashion trends of wearing pieces of art like a custom-made necklace or a one-of-a-kind quilted vest. Wearable art, which is also known as artwear in Real life, is an extension of the fiber arts.

Art on Avatar is the extension of Wearable Art in a 3d virtual environment. Art on Avatar features various wearable art methods and artists on the virtual representation of the person. In many ways, artwear opens new avenues of self-expression to those who might not otherwise feel that they have a way to express themselves artistically.

Wednesday, 13 February 2008

Alienbear Design's Member V Day Gift & 50% Discount

Alienbear Gupte just place out her last Halloween and V day gift for member pick in her Member Shop ...She is too busy in RL so dont have time make new one but they still nice ... dont miss them ^^ and she also 50% discount of Costa Rica Set, Airen Set and the new release Mui Fei set till 14th Feb 11:59 PM!!!

Tuesday, 12 February 2008

V Day Soon ^^

my brother bought a LV handbag to his girlfriend for V day gift today reminded me V day soon ... so i think what i should wear on V day ...from Chinese 風水 Feng Shui pink is good for 桃花運 (the luck with the opposite sex)... and pink is my most fav color speacially Hello Kitty pink hahaha ^^ so i found i got this lovely pink dress ... soft pink very smooth and sexy specially on the back ... show the *butts gap* hahaha lol .... Sparkle Skye told me it called *dangerously low back* lol hehee... hand off guys !!! hahhaa ... and my *electronic shock* hair ^^ i love this hair once i saw Aradia Dielli on it when i met her last week ... then haha Alienbear Gupte asked me did i got electronic shock when she saw me i am on this hair !!! omg haha

Dress from Allure - Goddress of Love

Crown, Necklace and Earring from Alienbear Design - Costa Rica Sleeping Volcano set ... Member 50% discount till 14th Feb Alienbear Design Member Shop

Hair from Analog Dog - Amber (Black)

Shoes from Armidi - Persina Pink

Skin from Celestial Studio - Vogue Skin - Champagne (Ether - Empty)

Manicure from Nevermore Studio - Candy

Eyes from Simtropia - Blueish

Eyelashes from Lynnix - Long and Thick

Back to Normal ^^

Ok after one day rest i am full of energy !!!^^ solve some email and IM and then i think time to go to shopping ^^ hehee ... ohh yes remembered Kya Eliot dropped me her new release before Chinese New Year but i was too busy ... oh i found those so match my mood today ... may be was wear too much red ^^ this short mini skirt look so cute and show my legs ^^ heeheh ... yay ^^

Outfit from Escape - Fleur (Black Asymmetric Skirt and Cross Tie top)

Necklace and Earrings from Random Colliope - Mata Hari Puzzle jewellery set

Boots from Zhao Shoes - Asta (Black Leather)

Hair from Analog Dog - Madison (Black)

Skin from ETD - (DN) Vogue Skin - Champagne (Ether - Nothing)

Monday, 11 February 2008

Recovering ^^

ohhh today is 6th Chinese New Year ... finally back to normal and recovering =p ... drank and ate too much !!! time to on diet lol ... really missssssssss SL ... log on today remembered Triangle Caudron dropped me her red dress to me last few days lol ^^ oh it match the mood of chinese new year ^^ hehehe ... glad not too late hehehe... still little hangover ... ok back to rest a bit ...

Dress from Ghost - Red Mid (FREE)

Necklace and Earrings Alienbear Designn - Costa Rica Set ... Member 50% sale till 14th Feb Alienbaer Design Member Shop

Shoes from Armidi - Barcelona Slingback (Falu)

Hair from Zero Style - Mia (Black)

Skin from Celestial Studio - (DN) Vogue Skin - Pure (Vamp - Seduce)

Thursday, 7 February 2008

Chinese New Year Party !!!^^

Omg still hangover from party last night lol ... massss beer and red wine hahaha... was around 20 ppls in home sooo crowd ... eat, drink, play majong, play card and etc ... was fun and noisy heheeh... so i found SL Chinese New year party dress ... pink is other lucky color beside red ... means lucky too ^^ wish you all lucky in coming year !!! 恭喜!!!恭喜!!!

Dress from Nicky Ree - Helen Cheongsum Set (Pink)

Earrings from Alienbear Design - Oriental Gold Airen Set (Pink)... Member 50% discount till 14th Feb at Alienbear Design Member Shop

Shoes from Maitreya - Slinky Stiletto (Fuchsia)

Hair from ETD - Mira (Smoke)

Skin from Celestial Studio - Vogue Skin - Pure (Spring - Pure)

Manicure from Nevermore Studio - Purrfect Nails (Candy)

Eyes from Simtropia - Stone Deep

Eyelashes from Lynnix - Long and Thick

Wednesday, 6 February 2008

恭喜!!! 恭喜!!! 恭喜發財!!!

恭喜!!! 恭喜!!! 恭喜發財!!! 恭喜大家發財!!! 鼠年快樂!!! 身體健康!!! 新年進步!!! 萬事如意!!! 笑口常開!!! 出入平安!!! 年年有餘!!! 心相事成!!! 青春常駐 !!! 萬事如意!!! 萬事勝意!!! 財源廣進!!! 如意吉祥!!! 五福臨門!!! 學業進步!!! 學業猛進!!! 一帆風順!!! 步步高昇!!! 五福臨門!!! 大吉大利!!! 恭喜!!!恭喜!!! wowowwo today 7th Feb is first day of Chinese New Year !!! Kung Hai Fat Choi !!! Gōng Xǐ Fā Cái!!

Monday, 4 February 2008

Chinese New Year ^^ 恭喜發財!!!

Tomorrow is Chinese New Year Eve ... soo busy helping mom to do house work and making my fav food turnips pudding(蘿蔔糕) !!! mom only make once per year soooo we waited for it looooong time ^^ Red color is Chinese lucky color so we normally wear red even underwear ^^ heeheh.. ok back to help my mom and will go to buy food for Chinese New Year Eve dinner.

Necklace and Earrings from Alienbear Design - Costa Rica Memento Set (Member 50% discount till 14th feb at Alienbear Design Member Shop

Dress and Hat from Nicky Ree - Mooie Vogel (Deep Red)

Hair from ETD - Tyra (Smoke)

Shoes from Adam n Eve - Serpenti (Sangre)

Skin from Celestial Studio - (DN)Vogue Skin - Pure (Vamp - Seduce)

Eyes from Simtropia - Bluhish

Eyelashes from Lynnix - Long and Thick

Saturday, 2 February 2008

Aspire New Model Exam Show ^^

I am so lucky got selected to be part of Aspire model !!! and then few weeks trained by Kirsten Corleone who is Top Model of Aspire and owner of Sexy in Pink ... she is awesome and patient teacher ... i learnt a lot from her... thanks thanks hug hug love love ^^... you all got invited to this fashion show to see what we new models learnt !!!^^

Date : 12 Noon SLT, Sunday February 3rd
Location : Aspire Isle